Księgowość w chmurze: nowoczesne biuro rachunkowe – Legionowo

ADF Lidmar posiada system teleinformatyczny, który umożliwia prowadzenie księgowości w chmurze (tzw. księgowość mobilna).

Księgowość w chmurze – wygodne i bezpieczne prowadzenie księgowości

Księgowość w chmurze to innowacyjne rozwiązanie w formie dedykowanej aplikacji. Umożliwia bezpieczne przesyłanie dokumentów pomiędzy dwoma niezależnymi instalacjami, np. jednostką prowadzącą sprzedaż w systemie Comarch OPT!MA a kancelarią ADF Lidmar księgującą tą sprzedaż w tym samym systemie.

Mobilna księgowość – alternatywa dla tradycyjnej księgowości

Księgowość w chmurze to prestiżowy projekt, który kierujemy do przedsiębiorców oczekujących obsługi finansowo-księgowej w nowoczesnym wydaniu. Księgowość mobilna stanowi alternatywę opcji, jaką jest tradycyjna księgowość. Jest wygodniejsza, ponieważ daje dostęp do danych finansowych przez 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na świecie.

Księgowość w chmurze pozwala na pracę zdalną, która wspomaga:

  • automatyczne wprowadzanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych
  • zarządzanie kontaktami z klientami
  • eksport i import przelewów, danych
  • wystawianie faktur
  • prowadzenie kasy
  • naliczanie płac.

Mobilna księgowość - schemat działania

ADF Lidmar OnLine

Możliwość pracy na jednej bazie danych sprawia, że dokumenty wprowadzane przez klienta (np. faktury) są automatycznie widoczne dla naszego pracownika zalogowanego w systemie OPT!MA. Mając możliwość dekretacji dokumentów, jest w stanie je natychmiast zaksięgować

Przed nieautoryzowanym dostępem do danych firmy chroni System logowania do serwera Danych z odpowiednim i wymaganym systemem haseł. Dodatkowym zabezpieczeniem są uprawnienia na poziomie aplikacji.

Księgowość w chmurze to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Dzięki temu prowadzona przez nas księgowość jest jeszcze sprawniejsza – to korzyści dla obu stron.