Księgowość w chmurze: nowoczesne biuro rachunkowe – Legionowo
ADF Lidmar posiada system teleinformatyczny, który umożliwia prowadzenie księgowości w chmurze (tzw. księgowość mobilna). W naszym biurze korzystamy z systemu SaldeoSMART.
KSIĘGOWOŚĆ W CHMURZE – WYGODNE I BEZPIECZNE PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI
Księgowość w chmurze to innowacyjne rozwiązanie. Wystarczy tylko dostęp do Internetu. Nie musisz nic instalować, nie kupujesz serwerów, dodatkowego sprzętu oraz dbać o utrzymanie systemu. System SaldeoSMART umożliwia bezpieczne przesyłanie dokumentów pomiędzy klientem a kancelarią ADF Lidmar.
MOBILNA KSIĘGOWOŚĆ – ALTERNATYWA DLA TRADYCYJNEJ KSIĘGOWOŚCI
Księgowość w chmurze to prestiżowy projekt, który kierujemy do przedsiębiorców oczekujących obsługi finansowo-księgowej w nowoczesnym wydaniu. Księgowość mobilna stanowi alternatywę opcji, jaką jest tradycyjna księgowość. Jest wygodniejsza, ponieważ daje dostęp do danych finansowych przez 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na świecie.
Księgowość w chmurze pozwala na pracę zdalną, która wspomaga:
- automatyczne wprowadzanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych
- zarządzanie kontaktami z klientami
- eksport i import przelewów, danych
- wystawianie faktur.
MOBILNA KSIĘGOWOŚĆ - SCHEMAT DZIAŁANIA
Możliwość pracy na jednej bazie danych sprawia, że dokumenty wprowadzane przez klienta (np. faktury) są automatycznie widoczne dla naszego pracownika zalogowanego w systemie OPT!MA. Mając możliwość dekretacji dokumentów, jest w stanie je natychmiast zaksięgować
Przed nieautoryzowanym dostępem do danych firmy chroni System logowania do serwera Danych z odpowiednim i wymaganym systemem haseł. Dodatkowym zabezpieczeniem są uprawnienia na poziomie aplikacji.
Księgowość w chmurze to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Dzięki temu prowadzona przez nas księgowość jest jeszcze sprawniejsza – to korzyści dla obu stron.