Serdecznie zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: +48 22 784 91 60

Księgowość w chmurze: nowoczesne biuro rachunkowe – Legionowo

ADF Lidmar posiada system teleinformatyczny, który umożliwia prowadzenie księgowości w chmurze (tzw. księgowość mobilna). W naszym biurze korzystamy z systemu SaldeoSMART.

KSIĘGOWOŚĆ W CHMURZE – WYGODNE I BEZPIECZNE PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI

Księgowość w chmurze to innowacyjne rozwiązanie. Wystarczy tylko dostęp do Internetu. Nie musisz nic instalować, nie kupujesz serwerów, dodatkowego sprzętu oraz dbać o utrzymanie systemu. System SaldeoSMART umożliwia bezpieczne przesyłanie dokumentów pomiędzy klientem a kancelarią ADF Lidmar.

Monitory

MOBILNA KSIĘGOWOŚĆ – ALTERNATYWA DLA TRADYCYJNEJ KSIĘGOWOŚCI

Księgowość w chmurze to prestiżowy projekt, który kierujemy do przedsiębiorców oczekujących obsługi finansowo-księgowej w nowoczesnym wydaniu. Księgowość mobilna stanowi alternatywę opcji, jaką jest tradycyjna księgowość. Jest wygodniejsza, ponieważ daje dostęp do danych finansowych przez 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na świecie. 

Księgowość w chmurze pozwala na pracę zdalną, która wspomaga:

  • automatyczne wprowadzanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych
  • zarządzanie kontaktami z klientami
  • eksport i import przelewów, danych
  • wystawianie faktur.

MOBILNA KSIĘGOWOŚĆ - SCHEMAT DZIAŁANIA

Możliwość pracy na jednej bazie danych sprawia, że dokumenty wprowadzane przez klienta (np. faktury) są automatycznie widoczne dla naszego pracownika zalogowanego w systemie OPT!MA. Mając możliwość dekretacji dokumentów, jest w stanie je natychmiast zaksięgować

Przed nieautoryzowanym dostępem do danych firmy chroni System logowania do serwera Danych z odpowiednim i wymaganym systemem haseł. Dodatkowym zabezpieczeniem są uprawnienia na poziomie aplikacji.

Księgowość w chmurze to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Dzięki temu prowadzona przez nas księgowość jest jeszcze sprawniejsza – to korzyści dla obu stron.

Wykres