ADF Lidmar posiada system teleinformatyczny, który umożliwia prowadzenie księgowości w chmurze (tzw. księgowość mobilna).
Księgowość w chmurze – wygodne i bezpieczne prowadzenie księgowości
Księgowość w chmurze to innowacyjne rozwiązanie w formie dedykowanej aplikacji. Umożliwia bezpieczne przesyłanie dokumentów pomiędzy dwoma niezależnymi instalacjami, np. jednostką prowadzącą sprzedaż w systemie Comarch OPT!MA a kancelarią ADF Lidmar księgującą tą sprzedaż w tym samym systemie.
Mobilna księgowość – alternatywa dla tradycyjnej księgowości
Księgowość w chmurze to prestiżowy projekt, który kierujemy do przedsiębiorców oczekujących obsługi finansowo-księgowej w nowoczesnym wydaniu. Księgowość mobilna stanowi alternatywę opcji, jaką jest tradycyjna księgowość. Jest wygodniejsza, ponieważ daje dostęp do danych finansowych przez 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na świecie.
Księgowość w chmurze pozwala na pracę zdalną, która wspomaga:
- automatyczne wprowadzanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych
- zarządzanie kontaktami z klientami
- eksport i import przelewów, danych
- wystawianie faktur
- prowadzenie kasy
- naliczanie płac.
Mobilna księgowość - schemat działania

Możliwość pracy na jednej bazie danych sprawia, że dokumenty wprowadzane przez klienta (np. faktury) są automatycznie widoczne dla naszego pracownika zalogowanego w systemie OPT!MA. Mając możliwość dekretacji dokumentów, jest w stanie je natychmiast zaksięgować
Przed nieautoryzowanym dostępem do danych firmy chroni System logowania do serwera Danych z odpowiednim i wymaganym systemem haseł. Dodatkowym zabezpieczeniem są uprawnienia na poziomie aplikacji.
Księgowość w chmurze to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Dzięki temu prowadzona przez nas księgowość jest jeszcze sprawniejsza – to korzyści dla obu stron.